Detailní popis produktu
|
Dětský šampón na vlasy s měsíčkem lékařským
|
Jemná síla měsíčku lékařského vyživuje vlasy a jemnou pokožku hlavy dětí obzvláště jemně a bez dalších parfemací. Vlásky zanechává jemné a hebké.
Měsíček zklidňuje a hydratuje. Kromě měsíčku šampon chrání a vyživuje rostlinným skvalenem, vzácným a účinným hydratačním prostředkem, který je nemastný, a proto je ideální pro jemnou péči o vlasy.
- Certifikováno společností ECO CERT, Cosmos, Organic
- Neobsahuje sulfáty, parabeny ani syntetické látky
- Netestováno na zvířatech
- Vegan
- Leaping bunny
Použití:
Dávkujte množství o velikosti lískového oříšku do dlaní a jemně vmasírujte do mokrých vlasů. Poté opláchněte. Pro extra porci péče a lepší rozčesávání doporučujeme doplnit rutinu péče o vlasy našimi kondicionéry.
Složení:
INCI: Aqua, extrakt z listů aloe barbadensis*, kokos-sulfát sodný, glycerin**, kokos-glukosid, laurylglukosid, glyceryl oleát, chlorid sodný, extrakt z květu měsíčku lékařského*, parfém, polyglyceryl-4 caprate, xanthanová guma, lysolecithin, coco-caprylate, extrakt z kůry magnolia officinalis, tokoferol, beta-sitosterol, skvalen.
* složka z ekologického zemědělství
** vyrobená z organických surovin).
Chcete vědět víc o značce
Urtekram?
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Společnost Urtekram byla založena již v roce 1972, v době, kdy se objevoval průkopnický duch, pocit sounáležitosti a povědomí o životním prostředí. Bio produkty byly pro pár lidí jen idealistickou záležitostí srdce. To však byl začátek cesty, která později učinila celé Dánsko - a Skandinávii - mnohem udržitelnější a uvědomělejší.
Vizionáři zahájili svou cestu malým obchůdkem s kořením v centru Kodaně. Zde prodávali produkty se zaměřením na přirozený, jednoduchý a čistý životní styl. Podnikatelský duch se jich rychle zmocnil a brzy byla založena společnost Urtekram. Během 70. a 80. let 20. století se znalosti o Urtekramu pomalu, ale jistě rozvíjely a šířily se i mimo úzký okruh raných nadšenců do životního prostředí.
V rámci identity značky Urtekram je neustále měřen dopad produktů na životní prostředí. Ví se, že v tomto procesu hrají důležitou roli obaly produktů. Dosud byl místo tradičních plastových obalů používán rostlinný materiál z cukrové třtiny.
Aby však byla dále snížena ekologická stopa obalů s cílem nevyrábět žádný nový plastový materiál, rozhodla se společnost přejít v lednu 2024 ze současného rostlinného materiálu na rPET lahve, což jsou recyklovatelné lahve vyrobené z recyklovaného plastového materiálu.
Certifikace
Všechny kosmetické produkty jsou označeny podle veganské asociace a certifikovány Ecocert podle standardu COSMOS, mezinárodní certifikace pro kosmetiku stanovená mezinárodní nezávislou radou členů asociace COSMOS a certifikovaná schválenými certifikačními orgány.
Standard COSMOS znamená: Podpora používání produktů ekologického zemědělství a respektování biologické rozmanitosti. Zodpovědné využívání přírodních zdrojů a respektování životního prostředí. Veškeré zpracování a výroba musí být čisté a ohleduplné k lidskému zdraví a životnímu prostředí a musí integrovat a rozvíjet koncept "zelené chemie". Také složení celkového organického obsahu v produktu – určité procento z celkového množství musí být ekologické, aby bylo certifikováno:
- Ne méně než 95 % použitých fyzikálně zpracovaných zemědělských ingrediencí musí být certifikováno jako ekologické
- Nejméně 20 % celkového produktu musí být ekologické, přičemž alespoň 80 % celkového produktu sestává z přírodních minerálů pro produkty, které necháváte na pokožce
- Ne méně než 10 % celkového produktu musí být ekologické, přičemž 80 % nebo více z celkového produktu sestává z přírodních minerálů pro produkty, které smýváte
- Přírodní minerály a voda jsou přírodní složky s kontrolovanou kvalitou pocházející z přírody, které nelze považovat za organické
- Certifikace vyžaduje, aby všechny produkty neobsahovaly GMO (geneticky modifikované organismy) a nanomateriály (výjimky mohou být uděleny pro UV filtry) a neumožňují testování na zvířatech (s výjimkou případů, kdy to vyžaduje zákon).
Urtekram také nabízí řady, které jsou označeny jako Allergy Certified (což znamená, že známé senzibilizátory a složky dráždící pokožku se používají pouze v nízkých koncentracích, u nichž bylo nezávislými vědci prokázáno, že nevyvolávají alergie, nebo se nepoužívají vůbec). a Fair Trade (Fair Trade je obchodní partnerství založené na dialogu, transparentnosti a respektu, které usiluje o větší spravedlnost v mezinárodním obchodě). Víme, jak obtížné může být orientovat se v bohatství všech značek a certifikátů.